幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2009年4月7日星期二

58X遇上的變態佬…

《可按圖放大》

今天乘58X巴士上班時,遇上了一名極度無恥的變態佬!

我在長沙灣上車後不久,這名男子在荔枝角站隨後上車。

我坐在巴士下層最後的位置,當這名男子上車時,我發現他已目不轉睛的盯著我。

原本他是坐在前排的座位上,視線是跟我一樣地望著前面的景物(順車)。

但到了美孚站後,這名變態男子竟然刻意地轉到對面的座位(倒車)。

這時侯,他的視線正好是直接地望向我,還不時露出淫賤猥瑣的笑容!

就這樣,嘔心的「四目交投」持續了整個車程,歷時約30分鐘左右。

好不容易到了屯門市廣場,正當我準備下車之際,

他竟然轉身坐回原來的座位,裝作一副若無其事的樣子,然後再度淫笑!

活了這麼多年,從沒有見過像他一樣厚顏無恥的人!

臨走前,我用手機把他的賤樣狠狠拍下,就當是給他「回敬」吧!

變態佬先生,別讓我明天再見到你!

倘若你再不斷對著我淫笑的話,我發誓一定不會給你好過!

標籤:

8 則留言:

Blogger ღ 卡文媽咪 說...

嚇死我!以為佢搞你添!

聽日再見到佢,你坐第度啦!

我好鍾意你舊石頭呀!可唔可以email俾我?email去我yahoo個account丫!唔該!

星期二, 4月 07, 2009  
Blogger ° ☆ChErRy☆° 說...

咁得人驚o既.....個男人可能唔單止變態,心理簡單有問題tim啦~

我都遇過類似事件,不過就唔係巴士上,而係從屋企出門等電梯時,常撞見住同一層的阿伯,佢每次都會用d好猥瑣o既眼神望人(只限女性),由頭望到腳,仲要係好明目張膽咁望。(我都想知佢想望乜)
我會即刻用我凌厲o既眼神"掘"返佢..可能佢feel到將會受到威脅,所以唔敢再望。哈哈~

現正呼籲各位,若果"你"萬一再遇到lee位變態阿叔或遇上同類事件發生的話,請即向車長求助.....熱線電話係 2xxx xxxx。 多謝合作!

星期二, 4月 07, 2009  
Anonymous 匿名 說...

比我就同佢鬥望, 佢咁做d咩野我就即刻大叫, d衰人見到你愈驚佢就愈得呈.

patom

星期二, 4月 07, 2009  
Anonymous momo 說...

我都試過,我會望住佢之後打俾朋友一邊啤佢一邊同個fd大聲講出有個賤男人既存在!!!~
不過尼個世界真係好多變態男人!!!~小心小心呀baby~~!!!

星期二, 4月 07, 2009  
Blogger Yumi 說...

好在無對你毛手毛腳, 下次再見到佢,同佢講,你係差人叔叔太太, 你個死佬係咪想死 !!吼 !!!

星期二, 4月 07, 2009  
Blogger ღ 卡文媽咪 說...

好辛苦先搵番我呢篇舊網誌,又是遇上惡男人:

http://yipcarmen.blogspot.com/2008/04/blog-post_2294.html

另一篇搵唔到喇!話說我有一朝推bb車帶哥哥搭地鐵返學,你都知繁忙時間地鐵好多人啦!我由美孚上車,已經多人到推住bb車企喺門口。到荔枝角站時,門一開,月台啲人已經上唔到車。有個男人鬧我:「最x衰架bb車,阻x住晒!」然後想行去另一個門上車,我火到黎,立即破口大罵:「乜x嘢叫最x衰架bb車呀?你無老母生架?你唔x識死去另一度門上車架?」

之後全車鴉雀無聲…

人善人欺,我唔會被人蝦到我架!我同佢死過呀!

星期三, 4月 08, 2009  
Anonymous 匿名 說...

忍到30分鐘,果然有耐性!下次(咁唔好彩就)︰
1.黑面問佢一句「望夠未呀?」
2.啤實佢!加多句「啤咩呀啤!」
3.同佢面對面坐,笑住問「咁樣夠唔夠近?」
4.用相機/電話對住佢,叫佢「smile!嚟多張!笑得自然啲!...」
5.用關心語氣問佢「先生,你對眼無事丫嘛?裝咗雷達呀?」
6......
7...
.
.
.

其實覺得呢啲人幾可憐嘅Sherry

星期三, 4月 08, 2009  
Blogger 馬.李心心 說...

卡文媽咪,

佢隻手無搞我,不過對眼搞我囉…

我總覺得媽媽是很厲害的,如果有人傷害自已的小朋友,就算再軟弱溫婉的女人,也會變得勇敢強悍起來…

好勁啊!為你這個偉大的媽媽大力鼓掌…

cherry,

唉…我中心不少阿伯也很猥瑣的…

雖然明白他有需要,但過份的也絕對要嚴懲,決不能縱容啊!

至於那些鹹濕的中年男子,的確無所不在。特別是地鐵,真是超級無恥及過份…

patom,

我已經用左30 mins跟他互相對望,最衰就是齋望無行動,否則一定死梗…

momo,

你這個經驗豐富的常客,當然最明白我吧!

我會盡量小心架啦!

yumi,

哈哈哈哈哈…差人叔叔太太??

我估…應該作用不大架…

sherry,

我最喜歡呢句,下次再遇到佢,必用!!

3.同佢面對面坐,笑住問「咁樣夠唔夠近?」

4.用相機/電話對住佢,叫佢「smile!嚟多張!笑得自然啲!...」

星期五, 4月 10, 2009  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁