幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2007年2月7日星期三

早一點的快樂!



小休了一段時間,又係時候重新投入於結婚大計上。

有時候,馬仔可真的挺是有效率!無論是日間還是深夜,只要他認為有需要做好的話,他都會「的起心肝」認真去做!當然我所講的是他非常緊張的結婚大事啦!

在我們眾多的籌備項目中,他主要的工作是負責宿舍申請。經過他深夜時份落力的資料搜集及研究後,他再次於半夜時份告訴我一個重要消息:我們要提早註冊了~

由於要配合申請公務員宿舍的特定時段,最後我們還是要提早註冊來迎接新居的來臨!所以我們將會提前註冊,然後預留較充裕的時間籌備新居!新的註冊日期將會是29.09.2007 (sat)。希望週未的時間能讓更多朋友仔可以出席,共同分享我們的喜悅吧!

標籤:

18 則留言:

Anonymous 匿名 說...

心心,

妳和馬仔繼續為你倆的幸福以努力呀!我全力支持你o地!
另經我的精密計算,如無意外29.9.07我是短週,希望妳和馬仔會邀講我出席啦!我會做定新衫來觀禮!(因我16.9.07會做婚宴司儀,一定有新衫!=P)
好開心呀!!好替你們開心呀!

星期三, 2月 07, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心,

馬仔真係好"乖"呀...^^

祝申請到靚靚宿舍~...
聽聞好多人住油塘..不過我覺得近西貢果個宿舍最靚呀...聽聞仲大D添~
屯門都唔錯,近妳返工嘛...我姐夫係屯門的宿舍座山面海,還真的很舒服呢~~

9月29號雖然係週末,不過呢邊要就番10.1長假期~~~~

我會係"遙遠"的地方祝福你地架... :p

星期三, 2月 07, 2007  
Blogger Cuteypinga 說...

恭喜! 恭喜!

呵呵..你請我既話, 我一定到!! ^^v

心心.. 上次d相可以send 返俾我ma? o..你幾時會有時間, 可以幫我簽名呢? 果晚趕住做節, 一買完就走tim..

星期三, 2月 07, 2007  
Blogger gloria 說...

dear sam sam,

今次馬仔真係抵讚啊!!!叻叻呀!!!

星期三, 2月 07, 2007  
Anonymous 匿名 說...

我果年都係好似結婚前半年左右先至計劃提早註冊. 不過唔係就宿舍, 而係就出門時間. 提早有提早既好. 咁你就會有足夠既精神&時間去分別好好咁安排你既註冊&擺酒大日子, 都唔錯架.

係呀! 申請宿舍有機會就申請間大D既, 咁第時有小朋友都唔怕迫嘛!!! 順利宿舍更係好啦. 有自己clubhouse, 確係唔錯架...

星期三, 2月 07, 2007  
Blogger Eva 說...

心心,
馬仔咁叻叻,抵你錫佢多些既!

星期四, 2月 08, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

snoopy,

其實本來我打算選星期日,方便所有親朋蜜友出席架!但奈何九月尾及十月初的星期日都是不宜結婚的!因此最終決定929吧!

哈哈!先多謝你賞面出席我們的婚禮!希望到時一齊影多點靚相啦!

bottle,


佢認為有需要的東西咪會"乖”啦...哈哈!

有關宿舍,其實我首選係德福、次選為油塘!西貢同油塘固然靚,但唔夠分數嘛!我一定唔會交選屯門,因為我唔想落街買?的時候,俾我的client見到我,哈哈!我估你姐夫應該係住美樂,對嘛?

929那天你唔得閒,真可惜啊!我還想邀請你和eric一同出席啊!.....或者你可能放到假呢.....(@.@妄想中)

anyway,待完成後再同你一起分享當日的喜悅啦!ok?

Cuteypinga,

哈哈,我打算請你,同埋一班蛋糕朋友仔架!因為大家都好錫我、好關心我!所以咁重要的日子,好希望可以同大家一齊分享!

上次的照片我稍後補回給你啊!其實我都好想跟你們見見面,因為要多謝你們上次來捧場嘛!不如新年後,來個下午茶小聚,好嗎? 至於簽名呢....雖然有點難為情...但你叫到一定會簽架!多謝你對作者的一份尊重!感激感激!保持聯絡!

gloria,

都是這一句,他認為值得緊張的東西,一定會好緊張!佢今次總算做了件好事啦!

travelcake,

就是因為不想註冊、預備新屋及擺酒的日子撞在一起,所以要分開約半年的時間慢慢處理
!這麼多大事接連發生,想起來都覺得緊張..

申請宿舍方面,我都希望可以申請間大D既!
其實順利宿舍真的很好,又大又靚,空氣又好!但可惜以佢現在的年資,還未夠分數選這兒啊!所以還是選德福或油塘了!

星期四, 2月 08, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

Eva,

佢係呢方面都幾叻,不過就不足以錫佢多d啦?免得佢驕傲啦!

星期四, 2月 08, 2007  
Anonymous 匿名 說...

samsam,

Wow great news~ wish u two a happy wedding! :)

星期四, 2月 08, 2007  
Anonymous 匿名 說...

哇, 好開心呀,可以提早註冊榮升做馬仔老婆, 好sweet sweet呢.
我d時間仲充裕呀...舊年註冊,出年先擺酒...激死, 呢個真係大計呀~~!

星期四, 2月 08, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心,

油塘都OK啦,到時候我來香港約妳比較方便嘛..哈哈哈,唔使入到馬鞍山~..我住將軍澳咋~

上星期ERIC有個同事結婚,拒申請到西貢果度啦....
拒仲叫ERIC都快D結婚,申請拒對面,晚上可以望到對方食乜送窩...(發夢中... 一.一)

我姐夫果度我唔知道呀,祗知道係屯門(妳知我唔識路架啦)~同埋都幾大架有600幾呎~..可能拒年資長呱...不過拒係懲教的~

929我真係黎唔到呀,因為就10.1放7日假,之前一個星期要番足7日工...=.="

過後同我分享都一樣者.. :p --

星期四, 2月 08, 2007  
Blogger Yumi 說...

仲好la.呢隻小馬仔咁好,你快d接佢番屋企呀 ^_^

星期五, 2月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

恭喜你呀, 完全感覺到你那份喜悅呢, 衷心祝福你倆幸福美滿啊

星期五, 2月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

休息過後,就要好好計劃囉!
馬仔哥真的很有效率喔!如果提前也好,讓你們有足夠時間準備新居及婚禮!

星期五, 2月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

初次到訪,很喜歡你的recipe!

星期五, 2月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

哈哈. 唔記得講, 你註用係929, 我註冊係919呀. keke... 不過已經係兩年前既事了:D

星期六, 2月 10, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

Yumi,

呢隻小馬仔有時都幾乖~不過應該係佢快d接我番屋企做女皇就真呀!哈哈!

泡泡茶,

多謝你啊~ 尤其是你給予我們的祝福,真的很開心啊!你也要幸福啊,知嗎?如果時間許可,邀請你一齊出席啊~

小妹,

對啊!很多東西好像很遙遠,但卻是近在眉睫,真的要一一計劃清楚!今天想了又想,我們可能有機會再提前多一點!真的教人很心煩啊!

Queen,

感覺上,我們也是很相似!都是被寵壞的雙子座女皇啊!我好像曾經到訪過你的blog,但收到你給我的留言卻倒是第一次!多謝你啊!希望我的recipe能夠幫到你啦!有空一齊交流交流啦!

hatty,

多謝你的祝福!929呢個日期....最好就是可以多些朋友一齊出席慶祝~

我真的不想弄得這樣辛苦....所以刻意把註冊、申請宿舍及擺酒等分開慢慢做,這樣會開心舒服一點點~

星期六, 2月 10, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

雞翼尖,

其實時間真的過得很快,轉眼間又要影婚紗相了,真的令人緊張吧!

每次收集你的留言,我都好開心和興奮!我知道你心地很善良,能夠認識你這個朋友,確實是我的福氣吧!所以無論如何,都要邀請你來觀禮,知嘛?

星期一, 2月 12, 2007  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁