幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2007年2月4日星期日

放假生活

由現在到出嫁前,已決定好好學煮中菜,作一個內外兼備的好太太!因此每逢放假的日子,都會由我入廚為大家預備晚餐。

今天,留在家中弄了一點也不簡單的「生炒牛肉飯」。原來炒飯是需要很用力的,炒得多一定可「練手力、減手臂」。家人吃過都說比預期般美味,爸爸還一口氣吃了兩大碗!真的多謝捧場啦!



當然,亦少不了我最拿手的甜點啦!今次為家人泡製的是改良版的「香蕉黑芝麻曲奇」!現在的我,正努力朝向鑽研美味曲奇的方向出發!



熟香蕉加上黑芝麻,再配合私家秘方,令整間屋也香氣四溢!曲奇鬆化得來又唔太甜,真的很好味啊!連正積極keep fit的我也忍不住口,要多吃幾塊呢!

標籤:

8 則留言:

Anonymous 匿名 說...

炒飯超難...=.="
我不太會煮中菜,除了雞翼...
其實,基本上要開火煮的,我都不會....
所以在家經常煮麵...

星期一, 2月 05, 2007  
Anonymous 匿名 說...

samsam好叻呀,已經開始學抄飯!!好似都似模似樣喎, hehe, 馬仔有褔啦!

星期一, 2月 05, 2007  
Blogger gloria 說...

心心公主,
哈,似啦似啦!你又向'好老婆'呢一步走多一步啦...
亞仔有飯食啦,哈哈!!!

星期一, 2月 05, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心,

哈哈~~妳知嘛!我自問入廚煮得最好的就是炒飯,因為由細炒到大,所以自誇這是我"最拿手"的,不過當然不可以同大酒家的比啦!
心心,見妳比心機努力的去學廚,我相信馬仔將來會是一個十分幸福的丈夫,不過我想馬仔更幸福,就是心心在學好"煎炒煮炸燘炖焗"之餘,亦要學好煲湯呀!因為一煲有益湯水,對一家人的健康是十分重要的!就如我就最愛媽媽煲的湯,所以我十分希望我將來的另一半會為我的家煲一煲美味靚湯。我估多數的男生都會愛另一半煲的愛心湯掛!呀!不如妳今年情人節送一碗愛心靚湯給馬仔呀!

星期一, 2月 05, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

bottle,

炒飯真的幾難!炒到我手都震埋...其實我都不太懂煮中菜,所以從今開始要多多練習!媽咪話由現在直到出嫁,每日學一樣?菜的話,到時應該可以入得到廚房架啦!

你都要俾多些心機啊!你一定得架!

kitty,

哈哈!別讚我啦!我現在只是努力學習中啊!

其實都好鬼開心架!因為由頭到尾都是自已一手一腳做,所以放入口試味時,份外滿足!

我一定會努力架啦!

gloria,

距離「好老婆」呢一步還有很遠很遠.....
我會努力做好一點架啦!

Snoopy,

我俾心機努力學廚,不只為了馬仔,也是為了我自已的!其實我自已都很喜歡飲湯,所以將來我都會多點煲湯!因為我最鍾意飲屋企的湯!

其實去年,我就煲左愛心湯水給馬仔作情人節禮物!因為我們去年嗌交,我都無問過佢我的愛心湯得還是唔得!不過最激氣.....還是最後他竟敢把唔洗乾淨的湯壺還給我,幾?憎!

星期一, 2月 05, 2007  
Anonymous 匿名 說...

生炒係咪由米炒成飯??? 你好勁呀!!! 我都係用隔晚飯炒咋... 不過我覺得我炒飯都唔係炒得太好. 因為唔夠乾身嘛. 我地都要努力做一個愛煮飯的C9 :D

香蕉芝麻曲奇? 真係未聽過未試過呀... 好特別... 如果有機會試到就好了:D

星期三, 2月 07, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

travelcake,

傻豬!生炒牛肉飯只是個統稱!以我的功力怎能夠由米炒成飯啊!你笑死我啦!

我今次係用新鮮飯炒架!因為臨時臨急才決定炒飯,所以咪刻煮飯放涼待炒啦!好彩都總算乾身,但手就累得發震啦!

其實不少人都話未聽過有香蕉曲奇!是把新鮮熟香蕉搗爛成泥然後加入曲奇當中!真的好香架!下次我整d俾你試試,好嗎?

星期四, 2月 08, 2007  
Anonymous 匿名 說...

好呀好呀!!! 終於可以試下心心既曲奇啦. 唸起都流口水呀

星期六, 2月 10, 2007  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁