幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2009年9月21日星期一

火爆中!別惹我!


呢個星期,我又被缺德同事Y傳染病菌!

這是自大肚以來,第二次被「有病但不願戴口罩的人」傳染了!

我知道我應該好好照顧身體,所以我返工同搭巴士也會戴口罩!

可是這個世界上,卻充滿了厚顏無恥和欠缺公德心的人!

明明見到同事Y狂咳同狂流鼻水,好聲好氣勸佢帶口罩及睇醫生;

佢竟然唔睬我、還膽敢告訴我只是「鼻敏感」,我真係想即時鬧爆佢!

那麼我現在的喉嚨發炎、咳同流鼻水,是不是同樣就是「鼻敏感」啊?

豈有此理,到底係咪要迫到我發火辭職先安落啊?

我真係越黎越唔鍾意返工,點解d同事可以咁自私架!

大家可能覺得我呢個大肚婆實在太火爆、太忟憎啦!

又會勸我要為了小虎妹勿動「胎氣」,理應做好胎教的工作!

然而對於這些嚴重缺德的不平事,我實在無法子再接受及容忍吧!

我相信小虎妹在我的肚子裡,也會明白媽咪仔的激氣及無奈!

從今開始,我發誓不會再對呢類人客氣,放馬過來吧!

標籤: ,

5 則留言:

Blogger CATHIE 說...

佢都好無品喎,見到有大肚婆好心佢就戴口罩啦!!!!!!

心心,唯有工作中都要戴口罩了....

星期一, 9月 21, 2009  
Blogger ° ☆ChErRy☆° 說...

um..d同事真係好可惡~唔為自己都應該為下他人著想丫...而且仲明知有大肚婆係到tim,有d common sense o既都知道有病應該要點做架嘛~
我都覺得對住lee d人唔可以手軟..
支持你呀

星期二, 9月 22, 2009  
Blogger ღ 卡文媽咪 說...

乜咁鬼自私架呢啲同事?唔係你火爆,而係人人都應該有呢個意識,唔舒服就要戴口罩。我都知戴口罩好焗、好辛苦,但係旣然病咗,一係請假,一係戴口罩,為人為己。

你同其他同事關係好唔好架?叫埋其他同事一齊杯葛佢,俾群眾壓力佢啦!

星期三, 9月 23, 2009  
Anonymous 匿名 說...

身邊總有咁自我中心既人....佢地認為自己無事...唔洗睇醫生...唔洗食藥...覺得食藥先唔好...影響自己抵抗力...lee種係極度自的既諗法...試問現在既病毒變得咁快...大家又唔去防疫...只會愈來愈影響更多既人...心心...我鼓勵你鬧爆佢...h1n1對大肚病有影響架....叫佢唔好咁自私呀...你唔鬧..等我來...真係痴孖筋....
maggie

星期三, 9月 23, 2009  
Anonymous Dorothy 說...

o個個係咪葉生呀~~
我都有叫佢戴口罩..佢話唔係傷風..=.=

take care sammy mami~~

星期四, 9月 24, 2009  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁