幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2009年9月13日星期日

Wendy姨姨,生日快樂!


星期五復工,雖然放工後有點疲累;但媽咪仔依然很享受跟同事一起的時光,真的很快樂啊!

星期六放假,正好是Wendy姨姨的生日,當然要為她慶祝一下吧!之前在Openrice看到,紅磡都會海逸酒店的 Promenade Restaurant有不少好評,因此我們也特意去試試,9月份推出的「心花放‧梳乎厘」下午茶自助餐!

可能因為Openrice提供下午茶自助餐8折優惠,因此當日的食客非常多!這裡的地方雖然很大,但檯與檯之間的空間很少,感覺有點擠迫及侷促!至於食物方面,以下午茶來說種類真的不少,較有印象的包括:中式點心、即製pizza及意粉、沙律吧、各式壽司、燕窩蟹肉粥、雞絲碗仔翅、田螺酥皮盒等等…

至於甜品方面,有薰衣草及玫瑰花的梳乎厘、Haagen-Dazs 雪糕、芒界拿破崙、芒果糯米卷、焦糖燉蛋、芝士餅、自選薄餅及waffle等等…選擇多之外,味道也總算是不錯!不過因為之前發現媽咪仔血糖偏高、擔心自已會患上妊娠糖尿病;加上又要乖乖戒掉生冷食物,所以對甜品還是非常的克制,真的不敢吃太多吧!

說到底,最重要是壽星女滿意!我同老公及BB也衷心祝你生日快樂呢!看到她童心未泯的地捉著姆明影相,就知道她有多興奮吧!哈哈,我都唔執輸,等四眼媽咪仔同科妮一齊影番張先!



想不到不是生日的,竟然有禮物收啊!由於Wendy姨姨之前到了俄羅斯旅行,所以買了俄羅B娃娃送我當手信,5個娃娃排排企的樣子,很可愛呢!可以放在新屋做擺設啦!


嘆完tea buffet之後,醒目的阿妹發現旁邊有shuttle bus可以前往中間道,於是我們不費吹灰之力便到了尖沙咀shopping!我的目標是主攻H&MZara的可愛童裝,當然是new born baby的衫仔啦!

想不到剛好碰上H&M的大減價,部份new born baby的夏季衫仔半價至三折!忍左咁耐,我終於可以買衫衫啦!計起來,因為阿女到4-6個月的時候正是夏天,所以我就輕易掃了幾套。最後埋單都只不過是$120左右,哈哈哈哈,好抵啊!

中間那件更加是民族衫來的,我一見到已經好想、好想買下來了…正所謂民族look媽媽,當然就有民族look女女啦!想起到時還可以一齊穿親子裝,真的很爽呢!

標籤: , ,

6 則留言:

Blogger ° ☆ChErRy☆° 說...

哈..補祝wendy姨姨生日快樂先^^

原來你血糖偏高呢,要小心d飲食喔~
H&M買的三件BB衫仔,好可愛呀,$120抵呀....諗起BB出世後跟你穿著同一樣的民族衫仔,哈...定必相當趣緻呢~

星期日, 9月 13, 2009  
Anonymous momo 說...

心心,你尼個look變得少婦左呀!!!無咁似"o靚妹仔"嘰嘰~
$120四件衫仔的確抵到爛!!第時bb一定會變成"百變小虎妹"

星期日, 9月 13, 2009  
Anonymous 匿名 說...

生女有好有唔好,好就係可以同佢扮靚,唔好就係扮靚買衫可以買到破產,啲bb衫實在靚得交關!見到你件bb民族服,我諗起之前去西班牙行過一間民族服店,入面啲小朋友民族服靚到"dum dum dum dum dum......"好多聲架!如果早知你有咗,我一定買嚟送俾你呀!!!

近期有2個朋友都有咗嘅Sherry

星期一, 9月 14, 2009  
Anonymous winnievv 說...

見到你嘅留言立即來看看,原來真係有咗啦!恭喜晒呀!雖然打亂咗你嘅紐西蘭計劃,不過這可能是天意呢,上天想送個囡囡比你嘛!

4-6個月係最輕鬆的!你可以襯黎段時間盡情去購物。一到7個月打後個肚好大就開始辛苦架啦!

好期待第時有個妹妹同Beku玩下呀!

星期一, 9月 14, 2009  
Anonymous pegpeg 說...

我就是很想去h & m 同zara看baby衫啊...
不過我找不到機會呢...金鐘那間zara又竟然沒有baby series...

幸好coming sat要去tst 飲, 我一定要去zara 同h & m看呢!!!

星期一, 9月 14, 2009  
Blogger 馬.李心心 說...

cherry,

代她多謝你先…

對啊!我血糖偏高,所以我咪乖乖地戒口囉!

我也期待著同阿女一齊穿親子裝的模樣,嘻嘻!

小毛,

我家陣係四眼媽咪look啦!無得再"o靚妹仔"啦,哈哈哈哈…

我一定會幫小虎妹攪得活潑百變架!鬼叫佢有個鬼靈精怪的阿媽咩!

sherry,

西班牙民族服?聽起來已經很吸引!

有無影相啊?我好想看看呢…

winnie,

對啊…我有左bb呢…

我已經唔再想紐西蘭計劃啦!現在只會專心地養胎囉!原來都有想過去個短trip,不過因為之前曾經見紅,所以都係唔好啦!

現在的胃口同精神也不錯!同埋身型依然很輕盈呢,所以也很舒服!

看著beku一天一天長大,真的很奇妙呢!我也期待女女可以快點出來跟大家一齊玩!

pegpeg,

尖沙咀的h & m 的bb衫也蠻多,但zara的則比較少,可能因為zara的衫主打是4-12歲的童裝,for new born baby的則選擇較少啦!

anyway, enjoy sat's shopping~

星期二, 9月 15, 2009  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁