幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2005年3月12日星期六

「誰是成功?誰是失敗?」真相大公開

好啦、好啦!到了開估的時間......
早前,我在為食貓的討論區中,跟各位姊姊妹妹一齊分享這個競猜遊戲。
估唔到迴響這樣大,而大家亦果然冰雪聰明,廚藝與智慧並重,
有許多心水清的朋友都估中左!

其實成功的作品,只有第二個(葡撻)。
大家咪睇佢個面好似有點燒焦咁,其實味道都真是不錯!

至於第一及第三個,同樣是失敗之作!
這兩個同樣係芒果慕士蛋糕,只是用唔同的模,有唔同的做型!
很可惜!可能因天氣太凍,令魚膠溶液一放落慕士糊就好快凝固........
結果不但令到蛋糕出現條狀的魚膠液,而且仲凝固不到呢!

如果有看這個題目的留言板,就看到我朋友mabel 的留言有幾慘痛!
因為蛋糕不但甩唔到底,而且當晚我地帶埋佢一齊出去食飯,結果仲溶化到整個袋都係!不知幾可憐!
網上的照片,是初步凝固後的裝飾,所以都好有心機! (一心以為可以甩到模) 但最終都係失敗了!

至於miffy面對同樣的情況,所以表面好不均勻,凹凹凸凸的!
蛋糕最終都可以甩到模,但因為實在好唔「靚仔」,所以都無晒心機去裝飾!
而蛋糕則要keep住放於冰箱,因為下面的位置唔夠凍會溶化,所以好失望呀!

多謝各位jjmm咁關心我地d蛋糕!同埋要高度讚揚大家的觀察力及細心,哈哈!
人生不如意事十常八九,整蛋糕也一樣!雖則有點激氣,但我定必會再接再厲,捲土重來!

標籤:

2 則留言:

Blogger 馬.李心心 說...

雖則失敗,我還是堅持要試多幾次!直至成功為止啊

星期六, 3月 12, 2005  
Blogger Queenie 說...

我估錯了...3分之2既機會我都估錯~!你加油呀, 成功後再post相呀.

星期日, 3月 13, 2005  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁