幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2009年8月2日星期日

大阪紅葉之旅 Day 4-part two

04.12.2008 (Thu)

環球影城 Universal Studio Japan


(遺忘太耐,竟然忽然記得寫埋個遊記,哈哈哈哈…)


其實玩完好幾個3D同4D遊戲之後,我們也沒有停下來休息,

因為實在太多野等住我地玩啦,師奶仔,當然唔想執輸嘛…

於是挑戰我的畏高尺度,勇闖有10多層高的濕身飛船…

我地事前有備而戰,預早買定便利雨衣,避過all wet的一劫!

但由10多層樓高衝下來的一刻,我覺得自已整個人幾乎垂直咁…

嚇到我不斷高聲呼叫,我呢個香港人,真係超級失禮啊!

玩完之後,就係我地去玩大白鯊遊戲之前,

遇上了一個很超級可愛同勁有型的日本BB,潮到暈啊…

同BB玩左一陣,又飛奔去玩坐船仔的大白鯊之旅!

老實說,整個旅程不是非常驚險,但卻非常日本人的投入,

很感謝全船人給老公一齊說的一聲日文版HAPPY BIRTHDAY!

真的是其中一個很有趣而窩心的回憶,thanks!

跟住我去snoopy餐廳吃了一個快餐醫肚,

老公就堅持要去買火雞脾,於是我一個人在餐廳不斷影相!

如果snoopy迷來到這裡的話,一定開心死啦!

我們還到了snoopy樂園裡面玩小型過山車,

原來都可以好高、好快、好刺激架,勁啊…

時間過得好快,轉眼又已經入夜了!

由於我唔敢挑戰全園最勁的音樂過山車,於是放低老公自已玩,

一個人四周影靚相,同埋不斷去shop買手信啊!仲開心啦!

之後匯合玩到high左既老公,再最後重玩左幾次蜘蛛俠,

最後看埋聖誕大型匯演,影埋變色聖誕樹,我地就乖乖離場了…

離場後,我地又繼續在場外影下相、買下野,扭下蛋…

之後就乘搭印有芝麻街公仔的列車,滿足地返回梅田站啦!

去到車站,我聞到香噴噴的waffle,當然要買來大吃一番吧!

可能太餓的緣故,我覺得真係超級好味,真想再來一個啊!

由於時間尚早,我當然把握時間到附近的hep five繼續血拚,

臨走前最後一戰,當然又忍唔住買左好多、好多、好多…

到了晚上九時多,我終於累得頂唔住要投降了!

於是就在站裡的地下街,吃拉麵當晚餐便算了。

想不到這家拉麵店原來這樣出名,而且還非常好味!

我們也忍不住點了拉麵同叉燒飯,真的非常滿足啊!

回到酒店後,我當然忙於執拾行李及點算戰利品!

雖然邊看邊開心,但很快便發現原來行李箱可能載不下!

於是整晚就是不斷的「左放放、右塞塞」,忙了一整晚。

明天便是在osaka的最後一天,要繼續衝刺啊~

Day 4 - part two 完,待續…

標籤:

8 則留言:

Blogger ZetA 說...

很多美食也!!!

还有战利品,看了就很兴奋!!!

星期日, 8月 02, 2009  
Blogger CATHIE 說...

我以為你又去左日本,

原來係再續未完的遊記...

星期日, 8月 02, 2009  
Anonymous 匿名 說...

我都好回味大阪之旅呀!!啲日本B確係潮過人,因為普遍睇到啲父母都係好後生,會悉心打扮。

倒數西葡之旅嘅Sherry ^o^

星期一, 8月 03, 2009  
Blogger ° ☆ChErRy☆° 說...

又會突然記起篇遊記未完成o既......

睇過你d相片,已經feel到個日行程相當豐富同滿足....血拼的戰利品亦滿載而歸呢
開心c人囉

星期一, 8月 03, 2009  
Anonymous mingchu 說...

你都好勁喎, 寫番未寫完的遊記!
俾著我哩啲連平時日記都懶寫o既人, 一定無心機再寫咁耐之前o既嘢, haha~
但..真係好正啊!! 第時我哋2個家庭可以一齊去旅行就好lu......

星期二, 8月 04, 2009  
Blogger 馬.李心心 說...

zita,

其實這天不算很多美食,之前吃得仲多啊…

不過戰利品就多的是…很誇張!!

cathie,

又去日本,無錢錢啦…

sherry,

原來快要去西葡,超開心啦!

哈哈哈哈哈…我看見所有日本的bb也很有型,很可愛啊!果然係文化唔同囉…

cherry,

我的確買左好多,但比我預期中少,哈哈哈哈…

相信你去日本的話,你都一樣會買到傻左架!

明珠,

我忽然想起,所以咪繼續寫囉…

我都期望著2個家庭可以一齊去旅行啊!yeah~~

星期四, 8月 06, 2009  
Blogger ღ 卡文媽咪 說...

原來你去咗旅行呀!唔慣得唔見你寫blog啦!

我七月尾都去完杜拜,得閒去我度睇吓丫!

點解你啲大阪之旅第一篇係day 4 part 2嘅?

星期二, 8月 18, 2009  
Blogger 馬.李心心 說...

卡文媽咪,

我不是又去了日本,這是去年聖誕時未完的大阪遊記而已…

至於唔見我寫blog,當然另有原因啦,好快會話你知點解架啦!

我知你去完杜拜!這個旅程很豪華,我已經全數看完啦…哈哈哈哈…

星期二, 8月 18, 2009  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁