幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2007年1月5日星期五

幸福的2007年



2007年來到了~
衷心祝願大家“新年快樂、身體健康!”

對我來說,2007年是非常重要的一年。
因為今年10月份的時間,我和馬仔將會踏入人生另一個階段!
我們搖身一變,將會成了對方的丈夫及太太,感覺真的很奇妙!

因此新一年來臨,我要趕快開始為結婚大事做好準備。
當然,這更是出書大計完成後,切實答應他的承諾吧!
馬仔,放心吧!我可絕不會食言啊!

希望到時能夠跟大家一起分享我們的喜悅!

07年,大家也要幸福啊!

標籤:

24 則留言:

Anonymous 匿名 說...

咁就乖喇~~~

星期五, 1月 05, 2007  
Anonymous 匿名 說...

恭喜兩位...^^
下年過年派利是...XDD (重點)

星期五, 1月 05, 2007  
Anonymous 匿名 說...

除了準備婚禮,還要多多休息呀,你也想做個靚靚又健康的新娘子喔!
星期一,小妹放工後會出現在時代廣場的,到時見啦!(大約晚上六時半左右)到時你要招待小妹喔!

星期五, 1月 05, 2007  
Blogger tabo_sue 說...

心心~
結婚是重要的日子,妳要多加時間給自己休息。到年尾做一個漂漂亮亮的新娘子。

星期五, 1月 05, 2007  
Blogger Yumi 說...

係呀, 大個女la.做人太太la.要開開心心呀, happy new year. ^V^

星期五, 1月 05, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

馬生,

我當然係又乖又叻喇~~

bottle,

哈哈....原來你緊張封利是....
好啦,如果下年來香港,我一定派俾你!

小妹,

對啊!我現在正努力減肥(其實主要減手臂...),當然還會多多休息啦!我星期一放工後,會大約七時才可以來到時代廣場,不如到時你到左之後call我,好嗎?

tabo_sue,

結婚的確是重要日子,所以我會加倍小心身體及多加休息。一生人一次,一定要靚啊!

Yumi,

對啊!結婚後真的大個女了,不可以再這樣任性!希望我可以做個稱職的「太太」吧!

星期六, 1月 06, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心我同你d bb 改名叫馬花好ma?
kakakakaaa

2007 對我都好重要
因為我終於畢業laaaaaaaaaaaaaaaaa!!!*o*

星期六, 1月 06, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

vanb,

馬花=mafa,hahaahaa........

剛給你電郵,請看看吧!

星期六, 1月 06, 2007  
Anonymous 匿名 說...

新年快樂! 身體健康, 開開心心

恭喜晒, 又多對新人了^^, 不過你都要趁有時間去多休息呀

星期六, 1月 06, 2007  
Blogger Shirleyyau 說...

首先恭喜你第一本心血結晶面世,希望你繼續努力將來有更多創作推出。

其次恭喜你快將嫁作人婦,幾時大日子呢? 祝你和另一半永遠幸福快樂! ^_^

星期六, 1月 06, 2007  
Blogger 阿倫 森 說...

新年快樂啊!!新年進步!!

祝繼續加添更多美食!!

星期六, 1月 06, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

kiukiu,

我都祝你新年快樂,身體健康啊!

多謝你的祝福啊!我相信今年都會有很多新人,很熱鬧吧!放心啦!我會多多休息呀 !多謝你!

Shirley,

多謝多謝!這本確是我的心血結晶來啊~對我來說的確是很珍貴的體驗。我會繼續努力推出其他創作,等我啊!

至於將作人婦..哈哈..心情還是有點聚張..畢竟我仍像一個小孩子吧!我們的註冊日子為10月21日,至於擺酒日子則為08年1月14日!好像還有一段很長的時間啊!

森仔,

我都要祝你新年快樂,身體健康啊!
新一年,要影多點靚相跟大家分享分享,ok?

星期六, 1月 06, 2007  
Blogger gloria 說...

呵呵...恭喜晒亞馬仔啦!終於娶到個又靚又乖既老婆仔啦...

hee...見到你2個真係開心,結婚真係人生一件大事呀,要好好預備呢!心心就要好好keep好身體,整靚靚個樣,等做人地老婆仔啊!

如果今年新居入伙,搞party記住要預埋我呢!你地知...雙子座貪玩啦,哈哈!

你同小寶既著作我已經細閱啦,我很喜歡啊!簡簡單單,但令我有滿心微笑啊!詳情見面時再詳談吧!

努力啊!!!

星期一, 1月 08, 2007  
Blogger Shirleyyau 說...

結婚係人生其中一件開心事,你說自己像個小孩子,其實像小孩子都幾好呀,起碼時常都會開心快樂,同時亦可感染身邊?人,唔錯呀...^_^ 無論如何,希望你和另一半永遠幸福快樂!

星期一, 1月 08, 2007  
Blogger Eva 說...

心心,
哈哈,要籌備一個婚禮真係唔容易,身心都疲累呀,所以記得多休息,到時做個最靚最幸福的新娘呀!

星期一, 1月 08, 2007  
Anonymous 匿名 說...

samsam,

so sweet nei~ btw, I'm more eager to see ur bride look, hahaaaa~

btw, wanna hve a gathering with Mr Ma, too, hven't seen for long la, should be a "chocolate" man already, right? I heard that he tanned wow


And Samsam, something strange, when I check ur news in ur homepage, there's porblem and always need to close the page immediately, how come? are the files insides so large?

星期二, 1月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心公主,(第時要叫皇后了)
加油呀~~!今年會是你們充實的一年呢.隨時約我呀,樂意為你解答問題~!

QQ

星期二, 1月 09, 2007  
Anonymous 匿名 說...

心心,

現在已經分享到妳的喜悅了!妳要繼續努力,迎接07年--準備進入人生另一階段呀!!心心要嫁人o架啦!大個女囉!!^o^

星期二, 1月 09, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

Kei師傅,

多謝你的祝賀,你真的是一個值得交的好友!
因為你不只在這裡給我祝福,還親自給我電話說恭喜那一刻我實在很感動!多謝你!

哈哈,你都是阿嫂來喎...在我們的警察家庭圈子裡,實在太多阿嫂啦...

馬仔時常說,到時同Kei師傅住得近,可以成日整蛋糕啦...

我抱平常心而已,希望10月份做個快樂的新娘子就足夠了。佢個傻瓜係緊張大師來的,仲著緊張過我... 所以我們一定會盡力做到最好!

知你就快生日啦..不如約食飯啦..好嗎?

gloria,

哈哈,我要代馬仔多謝你啦!可能佢反而會話我終於可以嫁到個又型又錫老婆既老公啦...

其實我只是幸運,才能夠找到一個互相愛護對方的人。但我深信好心就一定會有好報,所以你也一定可以搵到你的mr.right架!

結婚大事,一定要好好預備!我會努力架啦!
放心啦!今年新居入伙的話,我一定會邀請大家出席架!


多謝你喜歡我們的作品,我們都希望能夠帶出平凡而真實的感覺,多謝支持!

Shirleyyau,

我真是一個小孩子來的啊!不過他就是喜歡我時常帶給他快樂!哈哈!我也希望你和你的另一半幸福快樂啦!

Eva,

籌備婚禮真的殊不簡單,我們一定會努力啦!

Hellokitty,

我都很期待看你結婚最美的一面啊!哈哈!

等我遲d叫埋馬仔一齊出黎食飯啦!等你可以見下佢既「朱古力」造型!

至於我的網頁問題,我都唔的知道怎樣處理!
不過我入網頁時就沒有大問題喎....
放心啦!讓我看看怎樣整好一點吧!

QQ,

哈哈!咁我唔客氣約你好了!

Snoopy John,

哈哈!不知道為何,現在經已時常跟大家一起分享結婚的喜悅!終於要大個女啦!我會盡力學煮飯、做家務架啦!

星期二, 1月 09, 2007  
Blogger Alice 說...

心心,
Happy New Year!
你一定要好好休息, 同埋好好保養呀!
10月做個靚靚新娘子.

星期三, 1月 10, 2007  
Anonymous 匿名 說...

原來你10月21日註冊,會去邊度註冊呀?睇下我又幫唔幫到你. 我係去年10月29日呀,同你差8日~

星期三, 1月 10, 2007  
Anonymous 匿名 說...

馬仔緊張係一件好事, 佢唔緊張你先驚呀!!! 正所謂男人緊張, 女人吃香嘛.

結婚真係有好多小細節, 如果需要幫手話我知呀!!!

祝Happy New Year!!! 同馬仔甜甜蜜蜜~~~

星期三, 1月 10, 2007  
Blogger 馬.李心心 說...

Alice,

Happy New Year,too!
多謝你關心我啊!我一定會盡量爭取多點休息時間!10月希望可以靚靚女女啦...哈哈!

QQ,

我們暫定1021於紅棉道註冊...不過都擔心爭唔到位....你有何意見可以給我們呢?

還有,我同夾下放假日子,才給你飯聚日期選擇吧!thanks~

winnie,

馬仔係口說不緊張,但心裡極緊張的一群!
因此所有東西他也會盡量預早計劃定,好有次序架!有佢係度,我會安心及輕鬆一點!

我有唔明的話,一定會找你幫手架,多謝

祝你同老公仔一樣恩愛甜蜜~

星期四, 1月 11, 2007  
Anonymous 匿名 說...

如果你驚爭唔到位, 可以好似我咁去伊甸園book定個日子, 佢地個service都幾好架, 起碼唔駛同人爭.(不過而家大部份人都係律師證婚, 所以應該爭得到. 到時我都可以幫手打電話架~!

QQ

星期二, 1月 16, 2007  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁