幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年5月13日星期六

50個男人要女朋友知道的心事



這個有趣的主題,是朋友以電郵轉寄給我的!

雖然我不是男人,不過正所謂男女平等,
男人心,一樣可以係「海底針」來的。

閱過這篇男人心事後,
相信不少男士也不禁有會心微笑。

唔好話無啊~ 我打死都唔會信架!


<部份內容可能令女士們情緒不安,敬請留意!>

> 喊,即是威脅我 !
> 我唔會每秒鐘都掛住你,你要接受這事實 !
> 我見到靚女一定會望,這是天生的 。
> 我鍾意 Sex 和性幻想:
> 胸太大或胸圍太硬都幾得人驚 !
> 我唔講野唔等於我唔愛你 。
> 你最好都有自己的目標和理想 。
> 你著乜都好睇!(因為我未必有留意)
> 唔好問我覺得你靚唔靚 !
> 我對你用甚麼化妝,護膚品無興趣 !
> 唔好迫我塗潤唇膏 !
> 唔好期望我會在返工或上堂時間 Call 或 SMS 你 。
> 好多時答 Yes 或 No 就夠了。
> 「唔知呀,你話啦!」呢d唔係答案 。
> 如果你日日都因為 M 而情緒波動,唔該你去睇醫生 !
> 如果我講d解釋會令你傷心,我其實係想表達另一個意思 。
> 唔好無病呻吟,你最好相信有《狼來了》這個故事 。
> 你一係就話我知你想我幫你做咩,或者點樣完成,唔好叫我幫你做時,又要好似大家姐咁教我點做 !
> 十二歲以下的女孩才有權扮 Cutie 。
> 可以的話,自己換麥當勞送的公仔 。
> 手袋可唔可以唔掛「啷啷」,毛公仔 ?
> 可唔可以唔同我討論電視劇同 Hello Kitty ?
> 唔好叫我幫你挽手袋 !
> 唔好批評我的兄弟老友 !
> 大庭廣眾怕醜、唔出聲不等於係斯文 !
> 唔好成日話「我d朋友話咁咁咁」,你d朋友點諗,關我咩事 !
> 不要將我地拍拖的細節亳無保留地話俾你d朋友知,我都有私隱權 !
> 除左我,你還有其他興趣或嗜好嗎 ?
> 有無一樣運動你懂的呢 ?
> 你可以唔識打機,不過最好俾我打 !
> 我唔使減肥,所以唔好阻止我食零食!
> 唔好要求我做道明寺 !
> 溫柔不等於依賴 。
> 腌尖聲悶不等於高貴 。
> 無主見不等於尊重我 。
> 遲到不等於多人追 。
> 打扮得太誇同我去街我會驚架 。
> 不要偷偷在我的文件或功課上貼 Cutie 貼紙 !
> 雖然我未必睇到,但內衣最好光鮮乾淨 !
> 最好不要日日作 Oversize 的 Hip Hop 打扮 。
> 如無必要,不用穿得太性感 。
> 是不是任何時候任何場合都需要化妝 ?
> 唔好三句唔埋又話要減肥 !
> 不要在公眾場合怪叫或大驚小怪 !
> 不要 Check 我電話的來電顯示 !
> 我都會有女性朋友 !
> 我唔想知你同你舊男友的事 !
> 你都最好唔好去問我和舊女友的事 !
> 我想講 I Love You 的時候自然會同你講。

標籤:

9 則留言:

Blogger 阿倫 森 說...

哈哈,男人真的好鬼抵死,哈哈!

星期六, 5月 13, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

我睇完覺得好好笑,我有男仔朋友幾似文中所述的。但我就發現自己得極少部份是認同的...咁死啦,我咪可能唔係男仔o黎囉!

星期六, 5月 13, 2006  
Blogger 林檎妹子 說...

我相信這些是男人的心事;而女性也有其心事。只是一起相處時怎樣協調,才是精華所在!因為硬要任何一方去改變都是不可能的。

星期日, 5月 14, 2006  
Anonymous 匿名 說...

哈哈哈, 真的很有趣, 又幾準喎!

星期日, 5月 14, 2006  
Blogger tendy 說...

相信大多都是他們的心聲,亦相信他們是不會承認呢~~

星期日, 5月 14, 2006  
Blogger Eva 說...

哈哈,我身為女子看了都會"會心微笑"呢!

星期二, 5月 16, 2006  
Blogger 井底蛙 說...

唔知有無"50個女人要男朋友知道的心事"呢 ^_^

心心:

你的生日快到了, 預早祝你"生日快樂"啦 :)

星期二, 5月 16, 2006  
Blogger Queenie 說...

我覺得如果我男友見到, 佢一定100%認同...

星期二, 5月 16, 2006  
Blogger Queenie 說...

我問左男朋友呀, 佢認同的只有數點~!

星期一, 5月 22, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁