幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2010年3月22日星期一

扭計豬


又要趁著希妤熟睡的時間,努力追blog啦!

一直以來,希妤也算是一個很乖、很合作的小朋友。

只要食飽奶奶、換好片片、她就會乖乖躺在highchair安睡!

可是這幾天,她晚上就開始發脾氣同扭計;

周身郁,唔舒服,眼泛淚光之餘,還谷紅整塊面仔…

即使我們抱著她,也不斷撐手撐腳,令到我非常擔心。

雖然今日的情況稍有改善,但依然會間中哭鬧,要扭人抱呢!

對於我這個新手媽媽來說,她的反應的確令我百思不得其解?!

我能夠做的就是養足精神,更努力、更貼身地照顧她吧!

另一方面,老公今日開始復工,我們三人又要短暫分離啦…

希望時間可以過得快一點,待希妤滿月後,我們一齊回家吧!

標籤:

3 則留言:

Blogger ° ☆ChErRy☆° 說...

每個bb真係好唔同播,我見有d bb會係咁扭計,但又唔知扭咩,食又扭訓又扭坐又扭..但有d就經常訓,訓左點嘈都唔會醒..... 估唔到bb仔已經咁有性格

星期二, 3月 23, 2010  
Anonymous 匿名 說...

心心,
唔知你信唔信, 不過我就好信...

剛出生的bb是未懂扭計的...

佢地有時會唔知做咩狂哭,即使你check晒要check的東西, 佢都仲哭, 即使是抱著都一樣...

d人有幾個解釋...最大可能係肚痛多風...按摩下肚仔會好d,但有時都係無用... 都係唔知咩事...
所以我覺得係安全感問題... 畢竟初生bb來到這個世界是需要好大勇氣... 不妨多抱她, 不怕她扭抱呢...
我是相信3個月大前的bb是不扭抱的.

pegpeg

星期二, 3月 23, 2010  
Blogger 馬.李心心 說...

cherry,

對啊!別小看任何一個BB,細細個一樣可以好有性格!我呢個女最得意的地方,就係好似聽得明你講野咁,我有時候話佢曳的時候,佢好似明白咁,眼定定咁望住我,唔出聲,好攪鬼…

pegpeg,

我有看你blog之前的分享,提及肚痛多風的問題,我都有懷疑過她是不是肚仔痛…下次我會留意下,如果肚痛的話,聽講肚仔會涼涼的…

現在每次她發脾氣,我都是抱住佢,希望她感覺舒服d!

星期二, 3月 23, 2010  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁