幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月26日星期二

「阿茂整餅」





趁著中秋快到,我也來個「阿茂整餅」。

放低左一年,很多整月餅的重點及程序也忘記得一乾二淨。

一邊整時,一邊吃力地重組著我僅有的記憶!



在雞手鴨腳的情況下,終於勉勉強強地完成了。

由於沒有心機做,製成品的效果的確是會差一點的。

明天還是會拿回去給同事試食(鬼叫自已應承請同事食月餅咩....)

老實說,月餅的樣子這樣醜怪....真失禮人啊!

標籤:

12 則留言:

Anonymous 匿名 說...

你比我好呀, 我真的把kei師傅的真傅遺忘了... 咁快就一年勒, 上年我就係係呢段時間認識到你這個可人兒心心公主呢~

星期二, 9月 26, 2006  
Anonymous 匿名 說...

samsam I made mooncakes too!

(this is one of my fds' homepage)
http://www.lokology.com/Frameset01.htm

btw, sorrie that i can't join u this coming weekend coz i'm going to Macau w/ mum and dad.

wei we should hve a gathering la, for we hve not met for long, shoudn't we??!! :P

星期二, 9月 26, 2006  
Blogger Eva 說...

哈哈,不錯呀,心心牌月餅喎,我都想吃一口呀!

星期二, 9月 26, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

我又要食"心心"月餅,唔係"美心"月餅,唔好搞錯呀!!還要是Winnie頭個隻喎!

Snoopy.

星期二, 9月 26, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

QQ,

哈哈,講樣野比你知啦!其實我整的時候真的十分論盡的。不過同事竟然大讚好味,仲唔夠分添!係啦!時間過得真之快,轉眼又一年了!認識到你亦是我的榮幸啊!哈哈!

hellokitty,

我看到你的月餅了!
做埋師傅仔,係掂喎!
你朋友仔個日記幾有趣喎!I LIKE IT!

Eva,

哈哈!心心牌月餅的水準一定不及你的好!
我怕我的製成品會令你失望啦!
ANYWAY,星期六見啦!

Snoopy John,

食"心心牌"月餅,絕無問題!
不過你手術是否需要戒口啊?

星期三, 9月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

嘩.. D月餅好靚呀, 見到都想食, 我原本都唸住今年去學做廣式月餅, 不過今年無麥時間, 或者留返下年再試:D, 到時可能要問下你地D整餅技巧呀:D

星期三, 9月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

為食的小狗是會藉任何機會食任何"違禁"食品的,有"心心牌"月餅囉喎..."薯"!唔好話比我阿媽知咪得囉(輕聲的說)。

為食Snoopy.

星期三, 9月 27, 2006  
Blogger tendy 說...

焗得不差ah, 又無變型走樣, 都好好了~~

星期三, 9月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

我尋晚都整左啊..
我D POOH同TIGER樣好怪...
早知道就老老實實買個月餅糢啦..
>.<

星期三, 9月 27, 2006  
Blogger Yumi 說...

我都係吾敢整,好似要用好多油,怕肥呀,你整得好好呀..

星期三, 9月 27, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

winnievv,

你心地真係太好啦!這次的月餅真是有點兒「拆招牌」....幸好,雖然月餅的樣子很醜怪,不過味道卻是真的不錯!

當我邀請同事試食時,月餅很快便火速「售罄」,大家還大讚好味,真是笑死我了!

不如下次一起研究研究廣式月餅啊!雖則我不可以教到你正宗的做法,但一齊玩、一齊研究都幾開心架,對嗎?

Snoopy John,

請你食的話,我今次一定做了衰人...給你媽列入黑名單了...死啦....
那為食的小狗應如何領取這些違禁食品呢?

tendy,

你太好心地啦!竟然讚我?
我焗得真是好樣衰架!
你看看pooh頭的月餅,變晒型,成了闊面肥pooh,幾恐怖!

bottle,

我見到你的製成品了,同我整的一樣:
POOH POOH 個樣變晒型,好怪...

大家要再努力嘗試啊!

Yumi ,

我見你的酥皮月餅都幾靚喎!

其實廣式月餅都唔難架,但用油就一定有架啦,始終月餅要回油才靚的。

你可以整完請朋友食,一齊分享的話咪唔怕肥囉!

星期四, 9月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

小狗領取違禁品是很容易的...約出o黎咪得囉!反正我上次都沒有同妳慶祝生日,一於今次約出來,請妳食餐飯啦!希望妳能百忙之中能抽時間出來聚聚啦!時間日子妳訂,想食乜都係妳訂,至於錢囉喎...緊係我比啦!
心心,如果妳有空的話,電話聯絡!

為食Snoopy

星期四, 9月 28, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁