幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月22日星期五

愛靚唔愛命

小妹一向鍾情有蝴蝶結的鞋子!

上星期見大減價,不自覺地買了一雙。

今日首次試穿上班,起初只是感覺到有點硬、有點迫!

再行多一陣子後,發覺勢色不對,雙腳開始紅腫、痛楚。

穿上時


除下時


很辛苦才一拐一拐地忍痛捱返中心,除掉鞋子一看,

看見雙腳又紅又痛,很內疚!

害了雙腳,苦了自已;愛靚唔愛命,活該!

感謝同事Miu Miu的熱心幫忙,如沒有她的愛心膠布(共10片),

一定會磨損至流血不止....... 所以,真的要衷心感激她!

標籤:

9 則留言:

Blogger Yumi 說...

見到你張相,笑了出來,sorry !! 不過對鞋又真係幾靚wor... 咁你洗吾洗同對腳keep 0下 fit先呀,著到咁,下次點著呀. 心痛死... 你老公仔 !!

星期五, 9月 22, 2006  
Blogger Eva 說...

唉呀.....真係可憐呀!
對腳攪成咁真係有排痛呀....

星期五, 9月 22, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

最平的沒問題,經濟最緊要嘛!我揀25/11那場可以嗎?因為星期五晚我要開工的。另如果我有朋友有興趣去,要幾時同妳報名和幾時比錢妳呀?

真的唔知可以講什麼,正如妳所講,珍惜彼此一起的時間,好好伴他走完人生最後的路,我相信他最唔放得低是他的老婆仔女...

都係唔好煩妳啦,妳咁忙,其實我相搵妳傾的,咪又係個o的o野,本來平靜的,突然給她打破...
什麼?手信被盜呀?咁我預唔預妳一份呢...嘻嘻,都係預妳啦,講o左有就有的

妳點知我做完手術o架?妳有睇夢星雲?還是她告知妳...
我都無打網上日記啦,但因工作關係要做會議紀錄,唔打唔得,妳知嘛,打得耐隻手好倦呀!
多謝心心妳的關心!我會保重的^^,妳都一樣呀!

星期五, 9月 22, 2006  
Blogger tendy 說...

女仔為左靚靚, 忍痛程度都會異於常人ga~~

星期五, 9月 22, 2006  
Anonymous 匿名 說...

ha samsam,

i had similar experience so i seldom wear high heel shoes la, but seems urs much serious than me, i used max up to 6 band aids ja

i wonder why this only happens to girl, seems like the males' shoes are better made!!!

星期五, 9月 22, 2006  
Anonymous 匿名 說...

還痛痛嗎?

這種事情, 我想每個女子都經歷過哦...

我同事也有一對, 這個鞋款一定會整"捐"腳呀, 但唔著呢..對鞋個邊位都唔會軟...

你試下去萬寧/watson買"爽健"的膠布貼, 都幾好的用...

星期六, 9月 23, 2006  
Anonymous 匿名 說...

好好笑呀, 唔係幸災樂禍, 只係呢d係我地女仔經常發生的事...所以會心微笑者~

QQ

星期一, 9月 25, 2006  
Anonymous 匿名 說...

新鞋係咁...?多幾次應該無咁辛苦架啦~

星期一, 9月 25, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

yumi,

唔緊要啊!因為我自已望到自已隻腳都想笑!
其實唔關對腳fit唔fit事,係對鞋本身之質地問題!我宜都唔敢著....

Eva,

你說得對啊!當時痛到行唔到,幾可憐!
好彩家陣隻腳好番d,無咁痛!
你有心啦!

tendy,

哈哈!我都唔知會攪成咁架!
我都盡力發揮了我所能忍痛的最佳程度了..

hellokitty,

我相信每個女仔也試過這樣的經歷吧!
今次的情況實在是小巫見大巫....

ter,

現在還好,多謝關心!

哈哈!我本身很喜歡著布鞋及婆仔鞋,至於這類型則只因返工才會穿著!這個鞋款不一定會整損腳, 但因為對鞋的質地很硬,而且新鞋有點迫,所以很痛啊!

我同事已幫我買了"爽健"的膠布貼, 始終都是很痛啊!

QQ,

不要緊,我都覺得好好笑!
這或許就是只有女仔才會明白的....

bottle,

點算好呢?
雖然知道係新鞋,但經已有陰影,唔想再著啦...

星期二, 9月 26, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁