幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月17日星期日

泰國四圍走 - 旅遊手記(4)

收獲篇

我知道大家一定以為我這個購物狂,會在泰國大出血啦!
可惜情況剛好相反,此行我只是買了以往1/3數量的手信而已!

這個時候,大家可能又會問點解啊?

原因其實好簡單:

臨結婚前本應要省錢,但因為忍唔住旅行誘惑,結果還是選擇了泰國。
正因為這樣,買手信呢家野..除非超級鍾意啦..否則的話,可免則免。
window shopping 一樣咁歡喜架!(說時..我的心其實是很痛很痛的!)

此外,有很多想買的東西都是一些家居擺設及型格傢俬來的。
逛街時,我倆也是專注為未來的小天地設計著..構思著....
不過,由於現在還未正式申請宿舍,一切也只能維持現狀,
因此暫時唯有把部份心水選擇記下來,待稍後往泰國時才入貨。

當然,還有鐵面無私的馬仔在場,全程監管著我的花錢計劃。
這樣,我才可以用得其所,沒有浪費在一些重覆及無謂的東西上。
(說時..我的心又再不經意地隱隱作痛啊!真可憐!)

好啦!讓我來介紹一下我的戰利品吧!





食品類:
冬蔭功辣粉絲3條
鵝肉湯金邊粉1條
各式百力滋10多盒
椰漿花生2包
辣味魷魚絲3包
糖霜1包
泰式雞醬1支

日用品類:
各式大小毛巾8條
馳名Counterpain 1支
Boxing analgesic cream 1支
Lion Zact牙膏1支
熊仔玻璃杯 2隻
烘焙焗盤 2個

護膚品類:
Olay total white cream 2支
Boots skin kindly系列2支
Boots greentea & soybean body scrub 1支
Boots jasmine & aloe vera facial scrub 1支

服飾類:
黑白民族背心1件
深啡繡花中袖衫1件
彩繪圖案T-shirt1件
Wacoal brabra & under 10多件
NaRaYa手提布袋2個
NaRaYa眼鏡套1個
彩繪狗仔布袋2個

別以為這樣少手信應該不會太重吧!
我們的行李亦由去程的11kg增加至回程的22kg。

當然跟以往的我相比,實在收斂了許多吧!

無法啦!從今天起又要開展我的儲錢大計。
唯有下次買擺設及傢俬時,再血拚泰國吧!

標籤:

14 則留言:

Blogger 阿倫 森 說...

多得有點過份!

星期日, 9月 17, 2006  
Anonymous 匿名 說...

嘩. 你連毛巾牙羔都買? 勁呀... 哈哈, bra bra我都好愛買...keke...

翟道翟真係一個不錯既sunday market, 果到可以買到好多家俱用品, 不過大件傢具我地當然無福消受, 不過細細件既精品, 擺設, ?燈果D真係好正. 果時我地結婚前都係果到買左D擺設. 我地連回禮小禮物都係係泰國抬返來, 辛苦就辛苦D, 但可以慳返好多$$$嘛.

星期日, 9月 17, 2006  
Anonymous 匿名 說...

隻杯好靚呀~ 我上次見唔到有既~ 嘻... baba 都影埋出黎既 ~^^~ 謝謝分享!!

星期日, 9月 17, 2006  
Blogger tabo_sue 說...

心心~
看來今次旅程收獲不錯,我正打算在下年年頭跟好友一起前往可以大吃大喝

星期一, 9月 18, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

森仔,

點解逢男孩子都會話買得多,但逢女孩子就會話買唔夠!我男友都話我買得多呢!


winnievv,

係啊!毛巾同牙羔是受家人委托而買的。
因為那邊的日用品比香港便宜得多,尤其是毛巾,質地好而且超抵啊!另外,bra bra當然是女性的心頭好,不過都只是買左幾個...

你提及的結婚回禮小禮物是甚麼來的?
其實我打算自製曲奇包做小禮物啊!因為上次我都係幫朋友做,大家都讚好,令我好開心啊!

夜犬,

隻杯是在Emporium其中一間精品店買的,好抵好可愛啊!依家都想買多幾隻...
哈哈...無所謂啦!barbar 係女人都有架啦!影出黎都無人理啦!不過千祈唔好俾男友知,唔係又會「哦」我架啦!

sue,

今次旅程收獲算ok啦!如果你要去泰國玩的話,一定要自由行....跟進好友一起大吃大喝,最開心不過嘛!支持您!

星期一, 9月 18, 2006  
Anonymous 匿名 說...

唔製呀...我都要去泰國...
不過唔知道幾時有時間去...>.<..
我未去過泰國....唔知道邊度有平野賣呢~

星期一, 9月 18, 2006  
Blogger Yumi 說...

你咁快番黎la.你就好la.又去玩,10月我同老公都有10日大假,本身一早係plan 去澳洲渡蜜月,不過又吾太放心老爺,又想過去沙巴,老沃..bangkok 又去過,結果,都係留港吧!!!

星期一, 9月 18, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

我上次係泰國買左D有繡花套既木筷子做小禮物, 跟住返到香港再後期加工. 咁就成為我地既回禮小禮物. 係香港買成$10/對, 係果到好似約$2.5-3左右(我唔係記得好清楚, 因為都兩年前既事了:D) 真係抵好多

做曲奇都好, 但你自己做??? 好辛苦架, 我果時結婚前果一個星期, 日日攪擺酒既人名單, 執好晒結婚果日要用既野... 日日都好鬼忙... 我覺得你可以叫朋友幫手做曲奇會好D... 有需要可以找我幫忙架:D

星期二, 9月 19, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

bottle,

我send左e-mail給你,請check check!

Yumi,

放假時間過得特別快,話咁快就番黎!

哈哈,我同馬仔都是天生遊樂王來的,所以成日都會去玩。我知道你老爺的身體不是太好,所以你的擔心是理解的。如果真的放心唔落的話,可以先去一些東南亞地方玩幾日,短線也有短線的精彩啦!去台灣玩下、食下都幾開心架!

好好計劃一下你同老公的假期,不要浪費啊!

winnievv,

啊...原來是繡花套木筷子,如果要後期加工都幾辛苦喎!不過最緊要都是開心,對嗎?

哈哈!上次幫朋友整結婚曲奇都好辛苦。一晚不停咁焗,整左成500個。好彩我身邊有班好友及家人支持我,所以都好順利。

有很多人提醒我,不應該攪到自已咁辛苦。因為結婚前一定有好多野要搞!佢地同你一樣咁好人,個個都話會幫我手整結婚曲奇,真係非常感謝你們啊!

如果係的話...我到時一定會叫你地幫手架!

星期三, 9月 20, 2006  
Anonymous 匿名 說...

well~~~~
十分節制購物慾的女子,多恐怖!!! =.="

星期三, 9月 20, 2006  
Anonymous 匿名 說...

係呀,後期加工係晒D時間, 不過做完出黎就特別D. 同埋可以代表左我地個婚宴, 效果都唔錯.

你朋友講得岩呀, 結婚之前大把野要攪, 我果時, 搵個結婚公仔都係結婚前一個星期先搵到咋, 日日忙結婚野, 真係人都顛左. 不過之後攪得好好, 朋友都讚, 咁就好鬼開心.

係呀. 要搵我幫收就話我知:D

星期三, 9月 20, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

甸甸,

我覺得要一個購物狂節制購物慾,真的很痛苦啊!每次提及此事,我也會崩潰呢~


winnievv,

請問你有沒有小禮物的相片可供我參考呢?
偷偷師也好嘛!
即使現在開始著手研究結婚程序,也覺得挺辛苦的。我相信一定要多花點時間去籌備。目前,先準備出年3月到台灣影婚紗相,其餘逐步逐步來吧!

ok~ 我一定會搵你幫忙架!

星期三, 9月 20, 2006  
Anonymous 匿名 說...

比你個e喵我呀. 我e比你.
你都唸住去台灣影相? 我果時都係呀. 我可以比D資料你的.

(我個blog有我既email address, 又或你留俏俏話給我呃:D)

星期四, 9月 21, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

winnievv,

哈哈!我們已訂了台灣凱瑟琳影婚紗相啦!
應該是出年3月尾啦~到時應該不會太熱,涼涼地幾舒服啊!你果時去邊間影架?唔知可否把結婚相給我參考參考啊?如果可以的話,真的麻煩晒你了。

我直接send e-mail給你吧!ok??

星期四, 9月 21, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁