幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月14日星期四

泰國四圍走 - 旅遊手記(3)

心情篇

這次的旅程由自已一手策劃,感覺既輕鬆又享受!

過程中,有賴馬仔全力貼身保護和照顧,
當然大頭蝦的我,就份外安全及盡興吧!

開心旅程,由我開始...

標籤:

16 則留言:

Anonymous 匿名 說...

心心,

好好玩咁喎!

星期四, 9月 14, 2006  
Anonymous 匿名 說...

番黎啦..好開心..D相好靚啊..去左幾多日?
我地本來都plan 10月去旅遊架..不過BF摞唔到假期..
最近好多人去泰國反...我諗住去新加坡咋..未去過泰國添...好OUT...妳D相好吸引我..等我轉PLAN先..XDD...不過可能要到12月先有機會去lu..或者年頭..>.<

btw,我bf 03年底開始守中環...嗯..我諗拒地見過都唔奇...^^"

星期五, 9月 15, 2006  
Anonymous 匿名 說...

睇你既旅程真係好開心好好玩, 又有人全程照顧週到, 真係幸福勒

星期五, 9月 15, 2006  
Anonymous 匿名 說...

hey samsam,

nice photos!!! so u stayed in bangkok in the whole trip? i guess u should hve bought a lot of stuff then!!

i was to go to thailand in Oct/Nov, but i guess i'm not going to anywhere else, no $$ ar :(

星期五, 9月 15, 2006  
Anonymous 匿名 說...

我好乖呢...睇晒d相呀...

心心除了是可人兒之外, 還能從相中看到你們旅行的心情, 即愉快又甜蜜!

星期五, 9月 15, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心:sent email to you , pls check...waiting for your reply!

星期五, 9月 15, 2006  
Blogger kei 說...

心心~睇到好多靚相呀,post得好靚,也有好多泰國美食,蛋糕、甜品樣樣都好正,見到忍不住口呀,唔跟團..而熟識當地地方,真係好玩好多。

星期六, 9月 16, 2006  
Blogger Eva 說...

心心,
我一張都冇睇漏呀......哈哈....睇見你玩得咁開心,我都好開心呀!

星期六, 9月 16, 2006  
Blogger gloria 說...

哈哈...wllcome bak!!!
好快手啊!咁快有相睇...睇到你地真係食左好多野呢!!!有冇買到d靚既民族野呀???
我都plan緊放假去trip呀,泰國都係我其中一個choice....
我早幾日亞妹介紹左我整slide上blog,哈!頭先一開你個blog就見到,真係咁'arm'得咁橋啦!^^

星期六, 9月 16, 2006  
Blogger 芝c喵喵 說...

第一次黎你個blog~
就見到去泰國既相~
好多野食,好開心呢~:)

my blog:
http://www.wretch.cc/blog/cheesemuimui
(得閒黎睇下呀:))

星期六, 9月 16, 2006  
Anonymous 匿名 說...

嘩... 你一返到黎就可以寫到咁詳細既遊記. 勁呀... 見到你玩得咁開心, 我都好開心... 我都成兩年無去泰國了. 睇完你D相真係想即刻飛去呀:D

星期六, 9月 16, 2006  
Blogger tendy 說...

感受到心心好enjoy這次旅程呢~~

星期六, 9月 16, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

bottle,

多謝你鍾意我影D相啊!
整個泰國旅程去左4日3夜,開初以為好夠,點知去到最後一日才知道時間太少,好唔捨得呢!

警察人手認真唔夠,因此放唔到假都唔出奇。我bf的大假反而多得滯,所以近來才可以放放假,其餘則留番到台灣影結婚相才放吧!

如果未去過泰國的話,真的非常建議你去一趟,超好玩!因為價錢合理之餘,自已去都無問題,好開心架!如果有需要知多d有關泰國的資料,我可以幫你架!

希望你快d可以同eric一起去玩下啦!

泡泡茶,

我們既旅程的確好開心啊!因為自已一手一腳策劃,特別開心架!當然有馬仔全程照顧,就特別安全同幸福啦!(呢句一定要俾佢睇架)
哈哈!

kitty,

係啊!我們只是留在曼谷only~
但我買得唔太多!因為有專員監管住我,所以唔可以買太多....poor.....

如果遲d去泰國玩的話,我都可以幫幫手架!
有問題的話,就找我啦!ok?

ter,

真係我好乖喎,esther,錫晒你啦!

哈哈!馬仔話我是刁蠻公主,只有你才會讚我是可人兒的!多謝您啊!

旅行的心情的確愉快又盡興的! 不過全程對住馬仔就激氣多於甜蜜啦!你唔知道架啦,佢令人好鬼勞氣架!

kei,

多謝你讚我d相啊!
我都覺得個slide好方便、好正斗!
泰國實在有太多美食,蛋糕同甜品的水準都真係好高!個個見到都真係忍唔住口大讚架。
而且自由行,真係好玩好多,所以他日外遊我一定會自由行。

p.s.你記住保重身體,好好休養喎!

eva,

你同ter一樣咁乖,抵錫!
這個旅程真的替我充充電,所以我都玩得好投入,好開心!哈哈!

星期日, 9月 17, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

gloria,

哈哈!我回來了!
相就好快可以整到,但遊記內容就要慢慢打!
有馬仔係度,自然就食得多啦,佢咁為食!
民族野就買左少少啦,唔太多!
因為好多款式本身已有啦!

放假最好去泰國玩啦!又平又好玩!實在是我的強烈推介啊!哈哈!

芝c喵喵,

多謝你來我的blog參觀啊!
至於我今天也有到你的blog看看呢!
你最近要返學好似好忙咁喎....
記住要努力啊!知嘛?

你得閒都多d上來啊!

winnievv,

我返到黎都依然放假中,所以可以有時間寫我的遊記啦!努力中啊~
我都真係玩得好開心, 因為玩要盡興嘛!. 有機會的話,不妨去泰國玩啊!因為現在真的改變了很多,很潮、很先進啊!
值得一去呢!

tendy,

心心真的玩得很開心!
因為我是天生難玩精嘛!

星期日, 9月 17, 2006  
Anonymous 匿名 說...

原來你仲放緊假... 寫遊記真的要用好多時間, 不過寫完之後又好開心. 努力呀. 我支持你:D

我都好想再去, 不過老公十月會轉部門, 咁... 可能有排都唔去得旅行了:(

星期日, 9月 17, 2006  
Blogger Yumi 說...

吾知點解我睇吾到d相,好心急呀... 激死人, 聽日用公司部機睇0下睇吾睇到先 !!

星期一, 9月 18, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁