幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月21日星期四

《萬世歌王》

星期一,是悠長假期的最後一天。

由早上到中午,來回奔走辦理家事。

身與心,也感到相當疲累!

小睡片刻後,又要起程與馬仔到演藝看舞台劇《萬世歌王》。





「詹瑞文 + 林奕華」,不愧是藝術界的夢幻組合,

兩人所擦出的火花,實在有如煙火般多變而燦爛。

這次令人期待的演出,絕對沒有令我們失望!

接近三個多小時的演出過程,精彩位實在太多,

歡笑聲,拍掌聲,此起彼落,從沒間斷。

原本疲憊不堪的我,也被詹兄攝人的演出牽引著,

結果還是忘卻疲累,盡情地陷入笑破肚皮的瘋狂狀態。

後記:

記得第一次欣賞詹瑞文的演出,是他和gigi合作的《娛樂大家》。

多謝馬仔讓我認識詹瑞文,亦多謝詹瑞文讓我認識馬仔,

不是這樣的話,又怎能讓我發掘到馬仔具文化氣息的另一面呢!

這是我下一個目標,有無人有興趣一齊睇呢?!


標籤:

7 則留言:

Anonymous 匿名 說...

心心,

我報名呀,我有興趣,預埋我啦!
另妳舅舅近況好點嗎?妳真的都要小心自己身體呀!
hehe...手信派晒未呀?有無剩比一份我呢?如果有...等我都預妳一份手信啦!

見妳咁忙,想搵妳傾計都唔敢...唔緊要啦,如果有得交換手信,見面再傾吧。

傷殘休養中的Snoopy.

星期四, 9月 21, 2006  
Anonymous 匿名 說...

我有興趣呀~~~ 幾時開始賣飛??

qq

星期四, 9月 21, 2006  
Blogger gloria 說...

e,我有興趣啊!
'萬世歌王'我都想睇呀,但搵唔到人同我去睇啊!!!

星期四, 9月 21, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

Snoopy John,

多謝你報名,咁我預埋你啦!
我會買最平個隻門票,不知道您意下如何呢?

我的舅舅情況很差,現在只是等時間,我們只能在他離去前陪他多一點,盡量珍惜彼此在一起的時間。我會小心身體,你有心啦!

哎喲....唔好提手信啦!說來話長...等見到你時再話你知啦!其實你可以給我電話的,我方便的一定會同你傾架!

知道你剛做完手術,多休息一點吧!
你唔好掛住打電腦,要好好保重身體,知嗎?

qq,

你都有興趣呀..好野~ 有你同我一齊睇!!
26/9開始賣飛,我打算買最平個隻門票,不知道您又意下如何呢?

gloria,

估唔到你都有興趣喎?我打算買最平個隻門票,不知道您又意下如何呢?

聽詹瑞文講《萬世歌王》仲有飛,你快d搵人同你去睇啊!!

星期五, 9月 22, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心:
好呀!一齊睇呀,我要11月25日呀(星期六),因為我男朋友星期五仲係大陸(番工),所以要星期六呀,最平無問題,如果賣曬就貴d個隻都ok(不過如果都賣曬就算,因為最貴個隻都真係幾貴~~~唔捨得買)
我後日會去旅行呀, 所以你可唔可以幫我買兩張?? 你比你個account我, 我過數比你呀~~唔該曬你呀~!好想見下你同馬仔同gloria呀~~

QQ

星期一, 9月 25, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

QQ ,

那我集體訂購25/11(sat)那一場吧!
照原定計劃買最平的門券,但如果無得買才選中貴d個隻啦!

我會先替你付錢,待旅行完才過數給我吧!不用急的!你旅行完回來call我吧!

星期二, 9月 26, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,謝謝你的幫忙呀~~

QQ

星期二, 9月 26, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁