幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年9月26日星期二

點解?點解?



點解別人做錯事,總是很多理由、很多藉口?

點解別人重覆犯錯,我仍是要千包容、萬體諒?

點解一聲「對不起」、一句「原諒我」可以代表一切?

點解你不可以緊記我所講的說話,不再讓我對你失望呢?

點解?點解?點解?點解?

有無人可以告訴我:

點解你這樣粗心大意,我仍是要跟你走在一起?

標籤:

13 則留言:

Anonymous 匿名 說...

心心,

做人心要"寬",有"容"人之量,
人誰無"過"呢?
我們不是要"縱",而是應存"體諒",
如果對方是犯錯,不是我們要給他機會,而是要對方"知道錯",能夠"改"。
雖然不知妳發生什麼事,但希望妳不用怒太耐,事情可以很快解決,心情隨之歡愉。

不懂說話的Snoopy

星期三, 9月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

男人是這樣的. 總是粗心大意, 不過唔係佢地特登想"粗心大意", 係好不期然咁做左都唔知.

所以你也不要太嬲, 因為男人就是這樣, 太過細心, 太過懂得計算的男人又未必好. 最緊要他對你真心, 慢慢話佢知你點解嬲, 等佢慢慢改過吧...

嬲一陣好啦:D

星期三, 9月 27, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

Snoopy John,

你唔明架啦!
如果我對他的心胸唔夠寬,無容人之量的話,相信我放棄了他早已很久了!
你講得對,人誰無過....如果你認識我的話,就會知道我是一個怎樣的人吧!可是屢次犯下一些粗心大意的錯,而又死唔記得、唔用心去改過的話,我想我真的會很失望....還是那種失望到貼地那種啊!

算了吧!唉.........

winnievv,

唉....真的一點也沒錯!男人總是這樣,總是粗心大意....雖然他不是有心這樣做,但經已是第N次了吧! 我自已每次聽到他同樣地say sorry,都覺得很無意思 !

這次,我真的要爆炸了!
這件事,或許你可能明白多一點!
和警察返工(夜更)有關的.....我真的不知道我可以說些甚麼...如果他對你真心, 但卻經常重覆犯錯的話,咁又可以包容及原諒他幾多次呢?

今次,我真的不可以嬲一陣就算.....

星期三, 9月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

點解男人都係咁架...>.<

自己做錯就唔認,永遠都話我錯..
道理永遠係拒果邊..無論自己有幾錯都推曬落我度

星期三, 9月 27, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

bottle,

大家咁話啦!
真係唔明點解d男人永遠都是這樣無記性,老是要激嬲個女朋友架!

有時候,我覺得做警察的女朋友都幾慘的!

最近你同eric點啊?無乜事啊嘛?

希望大家都快d開心番啦!

lam_hatty,

聽到你既心情好番,我都好開心啊!

其實你不用擔心我的,因為我是一個直腸直肚的人,有咩唔開心的話,一定第一時間講出來、喊出來。發洩完之後,我就會舒服晒,無事架啦!

不過,還是要多謝你的關心呢!

其實有邊個女孩子可以逃避得到男友「粗心大意」這個問題呢?我不是不願意接受我男友不夠細心,只是希望他可以盡力去改變,因為他絕對可以有能力做得到的。只不過他懶...無心去記住而矣!

愛一個人是要包容佢既不好,不過也是需要他付出少少的努力,才能推動我、鼓勵我繼續走下去,對嗎?

星期四, 9月 28, 2006  
Blogger Eva 說...

哈哈,心心你因為愛佢囉,所以佢粗心大意都要跟他一起!
其實男士可能就係咁,有時俾佢既"細心"感動到想喊,但係大部份時間都係俾佢d"粗心大意"激到想死,我試過同我老公講不如我將我既說話用post-it痴晒係佢個身到,咁咪唔會唔記得囉,嘻,死未!
我老公係咁,馬仔係咁,其他的男仔都係咁,你都係走唔"luck"架啦!

星期四, 9月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

唔知道點解,拒成日做D我好唔中意既野黎刺激我..而且係專登咁做...我真係覺得好討厭..
但拒呢...美其名曰話為我好,想我成熟D..唔好咁容易受別人影?到我..刺激到我..
大佬,我同你都唔一樣...年齡都唔同..經歷又唔同...我唔係冷血架窩....我有意見就要表達架啦....我唔中意既野我一定會講架窩..
>.<

星期四, 9月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

心心,

哎喲!原來真的是給馬仔激襯,唔好嬲太耐啦,我都是男生,清楚我們做男生的衰o野,但男的天生就是這樣,唔激你們女的有時反而唔係咁好,雖然我們錯的可能大部份唔抵掙甚至錯得活該,但男的做錯事,可以給妳激,仲好過瞞注妳,到一發不好收拾就慘了。
其實做男朋友或老公的不是想時常激另一半的,只是男人好多時的想法和女的唔同,有時以為為對方好和著想,但女的不認同;又有時男人睇o野的角度和出發點、他身處的位置,好多時是很難讓女生明白...所以歸根結底好多事情都是要互相體諒,拿出來一起討論和解決,誤會和問題都有希望解決。
話說回頭,雖然唔知馬仔今次衰乜,但都係馬仔唔o岩o架啦!因為激襯個未來老婆喎!要佢自己漫漫?番妳啦'!我係咪都撐妳的~~哈哈!!(我是男的都咁話,因為我是心心的粉絲嘛)

多嘴Snoopy

星期四, 9月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

男人之苦!
哈哈,男人有自己一套。其實他已經比其他男人好好多,因為他肯認錯。雖然不能永遠犯同一錯誤又道歉多次,但起碼他有意向你道歉呀。或許男女大不同就是這樣,女人永遠想對方著緊自己一點,男人希望女人諒解自己多點。心心,你要學習取得平衡,你們還有很長的路要行。反過來說,可否將這些錯誤為你倆的生活情趣呢?雖然小妹不知道內裡原因,但你不要只"忍忍忍"喔!

星期四, 9月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

有時真係魚與熊掌真係好難兼得, 佢缺點係粗心大意, 但優點就可能係好愛你, 肯為你付出... ... 人的性格無完美的, 可能佢就係依賴左你, 所以先無擺係心到, 又次次犯錯, 又再比你鬧. 因為, 佢知道你永遠都係佢身邊支持佢嘛.

做警察的女朋友/老婆真的不容易, 因為佢地on shift又要做通宵. 過時過節又未必陪到你. 有時一早預左既節目, 可能會臨時要開工而取消. 所以, 我同老公都好少話去睇concert或話劇. 因為真係好難就 :(

星期五, 9月 29, 2006  
Blogger gloria 說...

唉呀,馬仔今次又衰咩呢???
我幻想得到你激得崩崩跳既樣子呢...哈哈!

星期五, 9月 29, 2006  
Blogger 布冧仔 說...

心心, 唔好咁激氣啦, 會傷身嫁, 未來要走?日子仲有好長, 要大家互相遷就先至得嫁!

星期五, 9月 29, 2006  
Blogger Yumi 說...

好大膽的小子敢激嬲我地公主,點教訓佢好呢... 吾好彩佢2日la. 呀,時間過得真快,2日過去了, 咁就吾好再嬲la.你仲記吾記得佢點同你求婚呀. la la la.係咪好sweet 呢,笑番la..

星期五, 9月 29, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁