幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2006年8月25日星期五

泰國四圍走



一年一度的悠長假期又到了!

每年,即使工作再忙,我和馬仔都會攜手外遊。
一來既可忙裡偷閒,踼走壓力,放鬆心情;
二來又可盡情享受屬於我們的二人世界。

雖然今年的三月尾,我曾與小寶完成了「大鬧台灣驚險之旅」,
但對於喜愛四處遊歷、周圍搗蛋的我來說,又怎會足夠呢?
就算冒著儲錢不達標的風險,我們也要在結婚前來一趟:

4日3夜「喪食瘋玩豪買」甜蜜蜜泰國之旅

因以在即將來臨的9月,我將會充當小領隊的重要角色,
帶領我這位尊貴而唯一的團友,探索泰國新奇好玩的另一面。

由於現在正忙於準確行程,因此心情也實在挺緊張和興奮。

無論如何,我都會用心編排這次的精彩旅程,
希望回來後,可以把當中的體驗跟大家分享吧!

標籤:

5 則留言:

Anonymous 匿名 說...

心心,

真的好羨慕妳呀!可以同心愛的人一齊去旅行。妳開心還開心呀,記得要買手信比我o架,知無!
祝妳9月的甜蜜蜜泰國之旅旅途愉快!

傻狗Snoopy

星期日, 8月 27, 2006  
Anonymous 匿名 說...

我都好想去旅行啊...@.@

星期一, 8月 28, 2006  
Anonymous 匿名 說...

Hi! Sam Sam, long time no see! I read ur msg in thailandfans forum! I'd go to Thailand in Sep w/ my bf 2! I'm also planning the trip! Hope u & we have a nice trip!

星期二, 8月 29, 2006  
Blogger 馬.李心心 說...

Snoopy John,

我會買手信番HK給大家架啦!
但好似你家陣減緊肥,所以野食無你份...

bottle,

你好似早前先同ERIC去完旅行喎...
咁快又想來多轉嗎?

suede,

真的很久沒有你的消息了,去左邊度啊?
我以為我們把你嚇怕了,仲有無整CAKE?

真有緣呢!原來你和BF又係去THAILAND玩,唔知你們幾時去呢?我的行程現在仍然PLANNING中,希望你都玩得開心D啦!

星期三, 8月 30, 2006  
Anonymous 匿名 說...

haha, 冇咁易俾你地嚇親既, 不過我好耐無上leisure cat forum, 因為好似好多是非, 同埋自己懶, 所以冇睇 & 冇 post 好耐, 我仲有整cake, 包辦左大學同學聚會/生日, 舊同事聚會/生日, 而家同事生日既蛋糕, 試過一個禮拜整3個!! 都幾倦架!! but 鍾意囉!

我12-16/9去, 3N 華欣 + 1N BKK, 我知你10/9去, 我而家都plan緊呀! 其實成個trip 都係我諗, 由地點, 酒店, booking, 行程都係, 雖然煩 but 我鍾意, 可能因為我係一個鍾意按計劃行事既人啦!

恭喜你就黎結婚, 記住參加婚前輔導班, 教會d人話俾我知好有用, 雖然我未有咁既打算, hehe

星期日, 9月 03, 2006  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁