幸福魔法家

自2005年起,以「心甜小棧」命名,開始隨心寫下屬於自已的生活點滴。 2008年,我的生命被改寫了!婚後以「Malee Malee Home」努力記錄小婦人的幸福生活事。 到了2009年,我把這裡重新譯名為「幸福魔法家」。從今天起,由魔法嬌妻繼續為我們的家,增添無限的生活色彩......

我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

雙子座女生,萬千寵愛在一身的淘氣公主,滿腦子數不完的鬼主意。從前的她性格任性、率直且喜愛橫衝直撞。自2008年1月,她的人生起了重要的變化,努力為二人甜蜜的生活奮鬥著。2010年3月,家中添了第一位小公主;2011年年尾,第二位小公主亦快將來臨,跟我們一同展開幸福的四人世界。小妮子以「幸福小婦人」為生活目標,愛家庭之餘、更愛她的好老公、好女兒!從今以後,決意把快樂的童話一直延續下去…

2005年2月17日星期四

難忘的2月17日凌晨

oh my god......終於收到老友記對小妹網頁的回覆了!
我真是無比的開心及興奮呢!

認識我的朋友,都知道我有本網上甜品相簿!
有興趣的話,可隨時到這裡瀏覽:http://photos.yahoo.com/sumsum619
請多多指教!

今晚....應該是2月17日凌晨才對!
我又再整了媽咪同我都很愛吃的“藍莓芝士蛋糕”
現在佢仍然在雪櫃冷藏中,um.......等到我同媽咪頸都長啦!
哈哈!希望佢快d靚靚仔仔咁出世吧!

備註:8吋BB終於在2:00am出世了,好靚仔啊!

Photo Hosted at Buzznet.com

很多沒有焗爐的朋友,追問我為這個“靚仔”的食譜,來吧!立即送上:

■ 材料 : (可做一個6吋size)

【餅底】

牛油溶液(預先煮溶) 50g
麥維他餅碎 70g

【芝士糊】

砂糖 45g
雲呢拿香油及rum酒 少少
蛋 1隻
忌廉芝士(預先放涼)200g
魚膠片 2塊
淡忌廉 145g
新鮮藍莓粒 120g
新鮮藍莓粒 1盒

■ 做法 :

1.麥維他餅用木棍搗碎 ,加入牛油溶液混合,鋪入餅底中壓平後放入雪櫃
2.把蛋白及蛋黃分開,備用
3.將45g淡忌廉煮沸,熄火後立即加蛋黃快速拌勻,形成蛋黃漿
4.忌廉芝士及20g砂糖打軟,加入之前的蛋黃漿
5.於芝士糊內再加入雲呢拿香油、rum酒及魚膠溶液(魚膠片先用凍水浸軟,加2茶匙凍滾水,再用熱水坐溶)
6.另外,將100g淡忌廉打至企身,加入芝士糊內
7.最後,把蛋白打至起泡後,再加入餘下的砂糖打至企身,同樣加入芝士糊內
8.取出餅底,先倒一半份量芝士糊,唧上藍莓醬;再淋上其餘的芝士糊
9.放入雪櫃雪至硬身, 甩底後於蛋糕面鋪上藍莓醬及原粒藍莓,即可進食。

製作小貼士:
~由於近來天氣太凍,加入魚膠溶液的芝士糊會很快凝固,所以入餅模時要快手
~建議在加魚膠溶液入芝士糊前,預先完成步驟6及7,這樣可以斷減慢凝固時間
~唧藍莓醬時,集中唧於蛋糕中間(四周留空),目的可讓面層和底層的芝士糊連接,同時又可確保外圍滑溜靚仔

標籤:

7 則留言:

Anonymous 匿名 說...

嘩嘩嘩~~~~~
好西利呀我既好朋友心心~~~~~~~~
好開心見到妳由成日話自己想開班教人整蛋糕, 到上排真正開左班喇, 再到而家有埋個人網頁tim~~~ 短短數月已經有咁既成績真係好叻叻喎妳`!!!!!!!
福好寄望心心可以快d儲夠錢開鋪啦, 福第一個黎幫襯妳架`!!!!!!!! "^^"
在此恭喜心心可以做到自己想做既野同埋俾心機在此有好既發展!!!!!!!!
福好忙呢, 成日都試唔到妳既手勢, 下次飲野再傾啦~!!!!!!
祝 新年進步, 生活快樂, 身體健康呢~~

老死福 ^^

星期四, 2月 17, 2005  
Blogger 馬.李心心 說...

謝謝您,福記!
你話過第日我開鋪時,你會第一個黎幫襯架我!一定會記得你講過的說話!
忙還忙,記得小心身體!遲d整蛋糕過你吃啦!有時間的話,記得上來看看我的留言呀!

星期五, 2月 18, 2005  
Blogger Buffalowing 說...

提拉米蘇公主,

恭喜你有自己既新開始!!!
努力呀!!

Cheerfulkiki from leisure cat

星期五, 2月 18, 2005  
Anonymous 匿名 說...

Sammy,
好開心見到你個網頁,實在很感人.....
我覺得製餅同食餅都很幸福,讓身邊的人分享美味的cake,是一件美事。
如果第日真係開舖,就等我幫下你斟茶遞水啦,同埋叫朋友幫襯....
有時間一定找你教我整餅
唔係阿茂(Joyce)

星期一, 2月 21, 2005  
Blogger Queenie 說...

你既所有作品都好靚呀...加油呀.
其實我都想開甜品舖,不過功夫未到家, 如果有你咁既成績, 就真係好以開勒.

星期二, 2月 22, 2005  
Blogger 馬.李心心 說...

dearest queenie,

多謝你的讚賞!
我知距離開舖日子尚很遙遠,
我只希望可以有機會係將來的時間,
多d整不同的蛋糕累積經驗,
到時再想想開間兼備cafe(私竇)及workshop(教室)的小天地吧!

星期二, 2月 22, 2005  
Blogger 馬.李心心 說...

my dear joyce,

thank you so much !
近來生活及工作怎樣啊?
如果第日開舖前,一定叫埋你一齊試食俾意見。有時間的話來我家一齊整餅^o^

星期二, 2月 22, 2005  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁